fredag 13. juli 2012

USA??

Hei alle sammen :)

Jeg heter da Rikke og jeg er personen bak denne bloggen som forhåpentligvis skal handle om utveksling i USA 2013/2014. Det er ikke sikkert enda at jeg reiser fordi jeg har enda ikke blitt godkjent så er litt risikofylt å allerede kalle denne for mitt år i USA, Men greia er at i morgen skal jeg skype med en fra Explorius den utveksling organisasjonen jeg håper på å reise med. så jeg vet egentlig ikke noe mer før i neste uke om jeg faktisk kommer til å blogge om USA eller ikke :)

1 kommentar:

  1. Hei! :-)

    Så supert at du har valgt Explorius! Du kan gjerne melde deg inn i denne gruppen på facebook, som er for utvekslingsstudenter som reiser med Explorius til USA!
    http://www.facebook.com/groups/267810856663528/

    Ønsker deg masse lykke til på intervjuet!

    SvarSlett