fredag 13. juli 2012

This is me

Tenkte siden jeg ikke har noe å blogge om sånn egentlig kunne jeg la dere bli kjent med hvem jeg er.

Jeg heter da Rikke Cecilie, selvom jeg aldri bruker Cecilie da. Jeg ble født den 16. August 1996   i Tromsø og der har jeg bodd siden. Mine foreldre er skilt å bor på hver sin side av Tromsøya så jeg pendler mellom dem annenhver uke. Jeg har 2 søstre. 1 eldre som studerer i utlandet og 1 yngre. Vi har også en hund som heter Balder som er en sheltie. I August begynner jeg på Kongsbakken videregående skole. Jeg er en utadvendt person og liker å prøve nye ting. Jeg spilte aktivt basketball i rundt 5 år før jeg sluttet pga litt uenigheter med treneren. Jeg ELSKER å lage mat og min fremtidsplan fram til i 9.klasse var at jeg skulle bli kokk og jobbe for Eivind Hellstrøm på Bagatell i Oslo. Nå er mine fremtidsplaner mer innenfor politikk og menneskerettigheter og har utrolig lyst til å begynne å jobbe i FN.  Jeg liker også å lage film og høre på musikk, være med vennene mine, sitte på macen og finne på masse randome ting. jeg leser veldig mye bøker og ser utrolig mye på film, si en film å jeg kan sikkert si deg alt som skjer i den filmen på under 5 minutter. Tv- serier ser jeg også på, de fleste amerikanske tv-serier har jeg sett. For tiden ser jeg på true blood sesong 1. Det var egentlig fort oppramset om meg. selvom det ble mye tekst og sikkert en del skrivings feil ( hey jeg er nordlænning, bokmål her ikke helt greia for meg)  Kan sånn sett slenge med et bilde av meg også

 portrettbilde fra 10.....

Vell snakkes vell i morgen etter intervjuet med Explorius. kjenner jeg gruer meg ! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar