lørdag 14. juli 2012

Ferdig med Intervju med Explorius

HeiHei, nå er jeg ferdig med intervju med Explorius. Det gikk veldig bra føler jeg :)
hun jeg pratet med var veldig hyggelig og jeg fikk bare et bedre inntrykk av Explorius etter dette. Intervjue besto av en del hvor jeg og pappa satt å fikk vite litt info om explorius og Usa, hvordan vertsfamilien ble valgt ut om litt regler og pris og sånt.  etter dette ble pappa bedt om å forlate rommet å da skulle hun spørre meg spørsmål. Hun spurte rundt 40 spørsmål hvor rundt 30 av dem var på norsk. Spørsmåls delen besto av helt greie spørsmål f.eks.

Hvordan ville du taklet hjemmelengsel?

Hva blir det enklest å tilpasse seg, vertsfamilien, skolen eller venner ?

Hva gjør du om du blir plassert på et lite tettsted ?

Hvilke forventninger har du til en vertsfamilie ?

Hvorfor vil du være utvekslingelev?

ja dere skjønner hvordan sprøsmålene var. Jeg syntes intervjue gikk veldig bra, følte jeg fikk svare på spørsmålene bra. Hun fra Explortius  virket også fornøyd med svarene mine,  så nå håper jeg kun på det beste, hun sa at jeg får svar før  2 uker var gått avhengig av hvor fort ting gikk å sånt. men at det var lurt å følge med på mail hverdag. Nå sitter jeg å spiser pizza fra rødbrygga å ser på dagfinn Lyngbø på tv med familien.

 snakkes vell så fort jeg får svar eller har noe annet intressant å dele med dere
Snaikes :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar